Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 13 stycznia 2012

SS501 - Because I'm stupid 2009 (Boys Before/Over Flowers OST)


SS501 - Ponieważ jestem głupi


Ponieważ jestem taki głupi, znam tylko ciebie
Ciebie, która patrzysz na kogoś innego, pewnie nie znasz mojego serca

Nie ma mnie w twoim dniu, pewnie nawet nie ma mnie w twoich wspomnieniach
Ale ja patrzę tylko na ciebie, kiedy moje łzy dalej płyną

Jestem szczęśliwy patrząc na twoją oddalającą się sylwetkę
Chociaż ciągle nie znasz mojego serca
Chociaż na końcu migniesz koło mnie

#Dni, w których tak bardzo za tobą tęsknię
Dni, w których ciężko to znieść
Słowa "kocham cię" tańczą na moich ustach
Jeszcze raz sam za tobą płaczę
Jeszcze raz sam za tobą tęsknię
Dziecinko kocham cię, czekam na ciebie

Nie ma mnie w twoim dniu, pewnie nawet nie ma mnie w twoich wspomnieniach
Ale ja patrzę tylko na ciebie, sam tworząc wspomnienia

Dla mnie miłość jest piękną raną
Chociaż widzę twój śliczny uśmiech, nie mogę uśmiechać się z tobą

#

Pa pa, nigdy nie mów żegnaj
Chociaż nie mogę cię zatrzymać
Potrzebuję cię, nic innego nie mogę powiedzieć
Chcę cię, ciągle tego sobie życzę

Dni, w których tak bardzo za tobą tęsknię
Dni, w których ciężko to znieść
Słowa "kocham cię" tańczą na moich ustach
Jeszcze raz sam za tobą płaczę

Dni, w których wypełniasz moje myśli
Dni, w których moje serce staje się zimne i jestem smutny
Słowa "tęsknię za tobą" tańczą na moich ustach
Jeszcze raz sam za tobą płaczę
Jeszcze raz sam za tobą tęsknię
Dziecinko kocham cię, czekam na ciebie

angielskie tłumaczenie makikawaii




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...