Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 grudnia 2011

Tablo feat. Yankee, Bong Tae Gyu - Thankful Breath (2011) tłumaczenie


Tablo feat. Yankee, Bong Tae Gyu - Dziękczynny/wdzięczny oddech


Nawet jeśli to jest westchnienie, jestem wdzięczny za oddech
Nawet w bezsenne noce, witająca mnie/zapraszająca poduszka
Oklaski, które przyczyniały się do powstawania moich marzeń są przeszłością
Teraz stałem się zahipnotyzowany oklaskami mojej córki
Nie mogę powiedzieć, że wszystko straciłem

Ponieważ małe rzeczy są dla mnie ciągle imponujące i szczęśliwe nawet po straceniu 99
Dla mnie słowa "Chcę umrzeć"
Nie, zostaw to
To, co sprawia, że oddycham to spokojny deszcz
Słodki czas marnowany z przyjaciółmi
Czerwone kwiaty, niebieskie kwiaty, chmurne kwiaty we wczesny poranek
Mnóstwo kwiatów śmiechu w ogrodzie o nazwie miłość
Rozkwit, odpoczynek mojego serca
Wiatr na Wyspie Jeju, nocne światła w Seulu
Muzyka Epic High, które idąc słyszę na ulicach
Oczy mojej żony i mojego dziecka

#Czy mogę teraz przestać cierpieć?
Czy mogę teraz przestać się bać?
Czy mogę śmiać się tak bardzo jak bardzo płakałem?
Wstań i wyprostuj się
Kiedy otworzyłem swoją pięść, witał mnie uścisk dłoni
Kiedy otworzyłem moje zamknięte serce, kiedy witały mnie oklaski ludzi
Wygładziły się zmarszczki ma moim czole
I niebo było pełne uśmiechów
Podrażniając kość w łokciu*
Połykam łyk szczęścia
Zostaw to chłopcze, zostawię to
Rzeczy, które chciałeś chwycić obydwoma rękami
Miałem w sobie zbyt wiele nadziei i marzeń
Były tak wysoko, tam gdzie nie mogłem dosięgnąć
Ale nie chcę ich stracić
Zamknięte serce jest takie wąskie, nie mieści w sobie [uczuć]
Złamie się z powodu zbyt dużej siły
Nie chcesz widzieć
Byłem zawstydzony
Przez minutę, to będzie tylko minuta
Każdy popełnia błędy i doprowadza do nieporozumień
Doprowadź swój umysł do porządku, ustatkuj się, znajdź w sobie równowagę
I po pierwsze, idź i znajdź swoją miłość, którą wtedy straciłeś
Po drugie, znajdź swoje marzenie, wyrzuć i odzyskaj z powrotem swoją pewność siebie
Po trzecie, do mojego przyjaciela, który bardzo dużo mi pomógł
Idę do ciebie

#

Bycie normalnym jest wystarczające
Jestem ciekawy jak skończy się opera mydlana, czego zazwyczaj nie chcę
Nawet słuchanie muzyki były niewygodne, ale
Artyści, których lubię ciągle wydają nowe albumy
Oglądając programy komediowe, w których nie chciałem brać udziału
Odzyskałem uczucie śmiechu, które kompletnie zapomniałem
Dziękuję wszystkim ludziom na ekranie telewizora

x2
Ciągle jest wiele pustych zeszytów, które muszę zapełnić
Jest wielu hyung'ów i dongseg'ów**, którymi muszę się zająć
Ciągle jest wiele pytań, których nie zadałem
I wiele odpowiedzi, których nie otrzymałem

Czy mogę teraz przestać cierpieć?
Czy mogę teraz przestać się bać?
Czy mogę śmiać się tak bardzo jak płakałem?
Wstań i wyprostuj się
Uśmiechnij się

*funny bone - kość w łokciu, jeśli uderzmy się w nią to czujemy bolesne drętwienie
**wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...