Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 22 grudnia 2011

Tablo - Dear TV (2011) tłumaczenie

Całkiem trudny tekst, dlatego miałam trochę problemów przy tłumaczeniu, ale mam nadzieję, że mi się udało.


Tablo - Droga telewizjo

Droga telewizjo, odczul mnie
Proszę, daj/pokaż mi więcej ludobójstwa
Świat jest twoim afrodyzjakiem, więc bądź włączona w każdej minucie, w każdej sekundzie, kiedy oddycham
Uzbrajasz chciwość, zabijasz mnie tym, czego bezustannie potrzebuję
Zmuszasz mnie do sprawdzania tego i sprawdzania tamtego
Popularny ja, odkażając moją rasę
Szukam Nirvany, ale ty mnie Geffenizujesz*
Wskaż/wyznacz mnie do nieba, dopóki oczy niebios nie zaczną krwawić
Namaść mnie swoimi kłamstwami, potem wynieś mnie na ołtarze/nadaj mi boskie cechy
Jeśli niebo jest widowiskiem, cóż, transmituj mnie przez telewizję/pokazuj mnie w telewizji
Ale nie będę kłamał na swojej drodze, żadnych fałszywych dowodów osobistych
Umrę stojąc
Spróbuj połamać mi kolana
Stanę na rękach jakbym się łamał
Teraz stój/zatrzymaj się
Nie zachowuj się jakbyś mnie znał, ponieważ mnie rozpoznajesz
Sprzedajesz moje nagrania nie mnie

*odnosi się do Davida Geffen'a albo jego wytwórni płytowej Geffen Records, można rozumieć ten termin jako odejście od surowych muzycznych korzeni na rzecz przeładowanego ozdobnikami stylu 

oryginalny tekst finnbucks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...