Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 grudnia 2011

Super Junior Feat. f(x) - Oops 2011


Super Junior - Ojej

Więc panie, wiem że wszystkie mnie czujecie
Chłopcy zawsze będą blefować
Próbują czuć jakby byli mężczyznami/panami
Próbują mieć wszystko pod kontrolą
Ale po prostu tego nie łapią.

[f(x)]
Jak możesz żartować w ten sposób - Spójrz na tego gościa,
Czy ktoś może zakończyć ich przechwałki,
Znów zaczynają - jak tylko otworzą usta idą na całość
Przestańcie ojej, ojej
Mówią ojej, ojej

[Eunhyuk]
Teraz mamy zamiar zaczynać - proszę o brawa,
Bez względu na to co mówią inni moja prezencja jest wyższa niż 1% - numer jeden
Jestem oznaczony jako reprezentacyjny* piosenkarz
Kiedy jestem w telewizji, dziewczęta oglądają transmisje na żywo.
Oglądasz to Choi Siwon?**
Tylko jednego dnia, tylko jednego dnia chcę usłyszeć, że dobrze wyglądam
Bo słyszę, że jestem przystojny każdego dnia.
Nie piszcie komentarzy, które mówią, że żyje tylko z mojej twarzy
(Mam umiejętności wokalne, które przyćmiewają mój wygląd)
O tak - powalę was na kolana tylko moją twarzą

[f(x)]
Jak możesz żartować w ten sposób - Spójrz na tego gościa,
Czy ktoś może zakończyć ich przechwałki,
Znów zaczynają - jak otworzą usta idą na całość
Przestańcie ojej, ojej
Mówią ojej, ojej
Przestańcie ojej, ojej
Mówią ojej, ojej

[Donghae]
Przestań mówić bezużyteczne rzeczy
Tu są kluczyki, teraz przyprowadź mój samochód
Mój samochód jest super autem, którego mi zazdrościsz
Nasz dom jest w LA, Las Vegas, Hollywood
Na Hawajach, Malediwy nawet w Dubaju
Podróżujemy nawet jeśli nie ma żadnych lotów
Jak? Ponieważ mój samochód może latać - latać do nieba
Myjnie samochodowe zajmują za dużo czasu, więc kupuje następny [samochód]
Nie mogę naładować mojej karty, więc po prostu kupuję samochód,
Po prostu kupuje, po prostu kupuję.
Moje auto to ryczące auto, którego wy faceci pragniecie
Yo parkingowy, pytam ciebie.
Hej Pan prosty

Ojej chłopczyku, po prostu się z ciebie wyśmiewam
Ojej chłopczyku co za Pinokio
Ojej chłopczyku, ci faceci są tacy zarozumiali - oh yeah

[Shindong]
Przynieś GPS i wsiadaj, być może będzie ci potrzebny
Mój dom jest tak duży, że wisi nawet plakat o zaginionym dziecka
Park Ji Sung tu jest, pobieram lekcje piłki nożnej***
To jest marynarka ze skóry dinozaura - ciężko było ją zdobyć
To, co teraz przebiegło to moje zwierzątko gepard
Jego imię to Cezar - szympans mojej mamy
(Lubisz kawę?) Chodź za mną pokażę ci
Spróbuj mojego americano, jeśli jesteś spragniony
Ojej, ojej, ojej

[Leeteuk]
Hej małe rybki - posłuchajcie mojej historii,
Stanie się cokolwiek powiem i świat się na nowo zmieni
1 + 1 to 3 i 1 - 1 to 100
Biali ludzie stają się czarnymi ludźmi i czarni ludzie stają się żółtymi
Nie lubię rasizmu, nie lubię tego,
Nie lubię prawa grawitacji, albo teorii o dryfowaniu kontynentów
Jak cały świat może być jednym lądem?
Moje słowa są prawdą - prawo całego świata
Jestem prezesem dziewcząt - Leeteuk.

[f(x)]
Jak możesz żartować w ten sposób - Spójrz na tego gościa,
Czy ktoś może zakończyć ich przechwałki,
Znów zaczynają - jak otworzą usta idą na całość
Przestańcie ojej, ojej (haha)
Mówią ojej, ojej
Ojej, ojej (2 lata)
Ojej (wrócę)

[Heechul]
Zarozumiałość wielkiej gwiazdy wszechświata, popisywanie się, zaczynam
Nie ma takiego drugiego Pinokio jak ja
Lśnię - mój wygląd - rozkwit kwiatów - moja uwodzicielska sylwetka
Nie patrzę na twarze dziewcząt, jestem lepszy
Mój telefon dzwoni całą noc
Jesteś moją dziewczyna w poniedziałki, środy i piątki
Ona jest moją dziewczyną we wtorki, czwartki i soboty
"Oppa**** weź też mnie" ok - w niedzielę
Dobrze, jesteś w moim typie - olśniewająca
Dziewczyny-przylepy nie są zabawne
Zawsze pakuję lunch, gdy idę na wycieczkę

[Shindong]
Hyung,***** ale ty naprawdę nie żartujesz (żartujesz!)

[f(x)]
Jak możesz żartować w ten sposób - Spójrz na tego gościa,
Czy ktoś może zakończyć ich przechwałki,
Znów zaczynają - jak otworzą usta idą na całość
Przestańcie ojej, ojej
Mówią ojej, ojej
Przestańcie ojej, ojej
Mówią ojej, ojej


*w sensie - dobry wygląd, przystojny
* *Choi Siwon -członek SuJu
*** Park Ji Sung - koreański piłkarz
**** wyjaśnienie klik
*****wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...