Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Mc Mong - Because I'm a man (2004) tłumaczenie (My mighty princess OST)

Piosenka znaleziona dzięki Hong Ki'emu, jest raczej w stylu Hip Hop'owym, ale mi się nawet spodobała dlatego zamieszczam jej tłumaczenie. 
Mc Mong - Ponieważ jestem mężczyzną 

Kocham cię, więc nie mam nikogo oprócz ciebie 
Nie miałem nic i to się stało grzechem 
Przez długi czas to będzie trudne 
Ale co mogę zrobić, mam tylko ciebie   
M.I.Ł.O.Ś.Ć. moja miłość jest głębsza niż myślałem 
Ale dlaczego jest tak trudno?
Nie mogę oddychać, frustracja jest na końcu mojego języka, płyną łzy  
Nie ma sensu płakać i krzyczeć i kurczowo się przytulać  
Zamiast tego staram się to znieść/wytrzymać  
Moje samotne dni są jak sceny z dramy
Nie pytaj więcej o moją bolesną historię 
Znowu pokażę ci moje serce 

Musisz po prostu być blisko mnie, bez żadnego wyjaśnienia 
Ponieważ jestem facetem, będę cię kochał 
Ponieważ jestem facetem będę czekał na ciebie 

Nie mów mi dlaczego
Zostawiłaś mnie, wyrzuciłaś daleko tego, który był w tobie zakochany
Kochałem cię jak szalony
Postawiłem na ciebie całe moje życie 

Będę patrzył na ciebie i uczył się czym jest miłość 
Jeśli tego nie lubisz, zapomnę o tobie 
Tak cię kochałem, jak mężczyzna 
Czasami kochałem cię  nędznie/nieszczęśliwie
Moje życie było uzależnione od zimna i głodu
Ale myśl o byciu z tobą/posiadaniu ciebie
Sprawiała, ze kwitną kwiaty jak wiosna w moim sercu 
Kocham cię, tylko ciebie (kocham cię)
Moja miłość robi się coraz większa i w końcu sprawia, że jesteś zaniepokojona  
Dotycząca emocji obsesja stworzona przez moją wyobraźnię 
Dla miłości stała się ciężkim ciężarem 
Rozłąka staje się nieprzerwana 

Kiedy wyrzucam miłość, gdy nikt nie wie na temat mojego serca czy moich uczuć 
Moje serce rozdziera się na pół ,gdy nikt nie wie na temat mojego serca czy moich uczuć  
Kiedy wyrzucam miłość, gdy nikt nie wie na temat mojego serca czy moich uczuć 
Moje serce rozdziera się na pół ,gdy nikt nie wie na temat mojego serca czy moich uczuć

Nie mów mi dlaczego
Zostawiłaś mnie, wyrzuciłaś daleko, tego który był w tobie zakochany
Kochałem cię jak szalony
Postawiłem na ciebie całe moje życie

Ponieważ jestem facetem, będę cię kochał
Ponieważ jestem facetem, będę czekał na ciebie
Ponieważ jestem facetem, będę cię kochał
Ponieważ jestem facetem, będę czekała na ciebie 

Tęsknię za zapachem twojego oddechu 
Tęsknię za trzepoczącym/drżącym uczuciem
Tęsknię za uśmiechem naszego pierwszego spotkania 
Tęsknie za momentem kiedy tu byłaś 

angielskie tłumaczenie Lyrics Hall 

Cover Hong Ki'ego 

Oryginalna wersja 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...