Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 września 2011

Super Junior - A-CHA 2011


Super Junior - Ups

Ni.. ni.. nie nie, pr.. pr.. proszę nie
Sp.. sp.. spójrz spójrz spójrz w moje oczy

Nie odchodź, nie odchodź, nie opuszczaj mnie
Ciągle udajesz, że idziesz gdzieś indziej
Przestań, przestań, przestań mówić takie rzeczy
Puste słowa, których nawet nie masz na myśli

Jedyne co się waha, to twoje serce
Ledwie się trzymam jak miłosny pająk
Puzzle, które są rozrzucone
Mogę wszystkie je z powrotem ułożyć

#W końcu powiesz ups*, ups
Na pewno ups
Ale będzie za późno
To ciągle boli, zostałem zraniony, dlaczego tego nie wiesz?
Szaleję, męczę się, więzisz mnie

Sp.. sp... spójrz, spójrz mam tylko ciebie
Nie porównuj mnie z innymi facetami na tym świecie
Nie żartuj, nie śmiej się pogardliwie z miłości
Czasami nawet jeśli moje wyznania są dziecinne, otwórz swoje serce

Jesteś jak wirujące tornado
Ja jestem jak nieustraszony, odważny Don Kichot
To ty, a nie ja odejdę
Połykając strach

W końcu powiesz ups, ups
Dlaczego jesteś jedyną, która nie ma pojęcia?
Zaczynam ciężko oddychać, ciężko, ciężko
Znowu cierpię, poświęcam się, nie mogę cię stracić

O Mój Boże. Rrozproszę twoją ciemność
Zrób to, zrób to
Jestem oryginalny, hej dziecinko miłosna katastrofa
Ni... ni.. nie nie proszę nie załam się
Sp.. sp.. spójrz spójrz, zapamiętaj moje słowa

#

W końcu powiesz ups, ups
Dlaczego jesteś jedyną, która nie ma pojęcia?
Zaczynam ciężko oddychać, ciężko, ciężko
Nie odwracaj się, nie odchodź

W końcu powiesz ups, ups
Nie odchodź
To ciągle boli, zostałem zraniony


*A-cha można przetłumaczyć jako Oops, Oh My Gosh, Oh Dear, Och My, Damn it

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...