Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 stycznia 2014

Thunder (MBLAQ) - Gone 2014


Thunder - Odeszła

Ta ulica jest wypełniona naszymi wspomnieniami
W tym miejscu dzieliliśmy tak wiele historii
Wygląda tak samo jak w moich wspomnieniach
Ale jedyne co się zmieniło to my

Ty stałaś się moim wszystkim
Ja stałem się twoim wszystkim
Myślałem, że będziemy wiecznie trwać
Wciąż cię kocham

#Och dziecinko dziecinko
Dzisiaj wieczorem odeszłaś
Kiedy jutro otworzę oczy, nie będzie cię
To doprowadza mnie do szału
Nie ma cię już przy mnie, odeszłaś

Kiedy tylko do ciebie dzwoniłem
Zawsze grała nasza piosenka
Ale ta piosenka, twój głos
Już tego nie słyszę, tęsknię za tym

Twoje oczy, które na mnie patrzyły
Teraz są oczami pełnymi urazy
Twoje dłonie, które ciepło dotykały moich
Teraz są dłońmi, które mnie odpychają

#

W twoim sercu już mnie nie ma
Nic nie mogę nic zrobić, tylko tęsknię za tobą
Tęsknota za tobą tak bardzo mnie męczy
Proszę, wróć do mnie

W pewnym momencie
Jesteś żywa we wszystkich moich miejscach i zachowaniach
Do połowy napisane listy do ciebie wciąż leżą w mojej szufladzie
Budząc każdy skrawek bólu w moim sercu
Teraz
Przyzwyczaiłem się leżeć po lewej stronie
Więc nieświadomie szukam cię po prawej stronie
Kiedyś zmieniłem się z twojego powodu
Teraz zgubiłem ścieżkę, którą jesteś ty

#

W moich wspomnieniach
Kiedyś byliśmy razem, ale teraz odeszłaś
Nie mogę cię przytulić czy dotknąć
Nie ma cię już przy mnie, odeszłaś
Wróć do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...