Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 26 kwietnia 2012

Jang Geun Suk - Just drag tłumaczenie



Jang Geun Suk - Po prostu przeciągnij

Dotknij przeciągnij i puść, dotknij przeciągnij i puść, puść
Dotknij przeciągnij i puść, dotknij przeciągnij i puść
Dotknij przeciągnij i puść, dotknij przeciągnij i puść
Dotknij przeciągnij i puść, dotknij przeciągnij i puść
Dotknij przeciągnij i puść, dotknij przeciągnij i puść, puść
Dotknij przeciągnij i puść (dotknij)

Czujesz to, jeśli cię to wciąga, jeśli ją chcesz
Po prostu to przeciągnij, nie wahaj się i  po prostu to zrób

Jeśli tego pożądasz, to cię wciągnie
To jest jak magnes, wszystko wciąga
Włóż do kieszeni i noś ze sobą, moja miłość miłość miłość miłość

#Jest w porządku
To tylko...
Jeśli kochasz, po prostu to teraz przeciągnij
Nie powstrzymuj się
Chcesz tego
Poczuj miłość, po prostu to teraz przeciągnij

Niech przyjdzie beat, niech przyjdzie beat
Głośniej, mocniej, musisz głośniej mocniej
Ja ja naprawdę cię chcę, mam nadzieję, że staniesz się moja
Nie mam zamiaru ukrywać tych słów
Jeśli tego chcę, dostanę kobietę, której chcę
Kobiety to osoby, które ciągle się zmieniają
Jeśli tego chcesz, jeśli to kochasz
Po prostu przyciągnij ją do swojego boku

#Powtórzenie

Klaszcz klaszcz klaszcz klaszcz klaszcz (musisz potrząsnąć) (musisz tym potrząsnąć)
Klaszcz klaszcz klaszcz klaszcz klaszcz (musisz potrząsnąć) (musisz tym potrząsnąć)
Pon & podanie wybierz U podwójne G Taa wiadomość uderza moją miłość taa
Kiedy na ciebie patrzę, zawszę wracam

Wracam i czyszczę je i jest dobrze

Obserwowanie mnie, zakochiwanie się we nie, umykanie
Dlaczego nie mówisz, pomóż mi sobie pomóc dziecinko
(Dotknij przeciągnij i puść) (Dotknij przeciągnij i wow wow)
(Dotknij przeciągnij i puść) (Dotknij przeciągnij i taa taa)
Hej DJ podkręć to teraz

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie BK!

1 komentarz:

  1. Wielce dziękuje i z góry proszę o tą trzecią Magic Drug i będę już bardzo szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...