Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 września 2011

2AM - This song 2008


2AM - Ta piosenka

Mimo że chcę ci kupić piękny naszyjnik
Mimo że chcę cię zabrać na przejażdżkę fajnym samochodem
Mimo że chcę cię ubierać w ładne ubrania
Mimo że chce cię zabierać w fajne miejsca

Dłoń, którą wkładam do kieszeni chwyta pustkę
Jak mogę cię zdobyć
Moja pozycja do ciebie nie pasuje
Czy możesz ze mną zostać nie zważając na to

Jedyną rzeczą, jaką mogę ci dać jest ta piosenka
Wszystko co mam, to ten głos
Nawet jeśli to cię rozśmiesza
Ale ja ciągle śpiewać
Mam nadzieję, że to przyjmiesz

Nawet jeśli powiesz, że jest w porządku
Nawet jeśli powiesz, że to w porządku iż cię mam
nawet jeśli powiesz, że każdego dnia jesteś szczęśliwa
Nawet jeśli powiesz, że nie chcesz niczego więcej

Ładne, dobre rzeczy; zabawne, świetne rzeczy
Oczywiste jest, że też chcesz je robić dziecinko
Wiesz, że jeśli ze mną będziesz nie będę mógł ich robić
Czy możesz ze mną zostać nie zważając na to


Jedyną rzeczą, jaką mogę ci dać jest ta piosenka
Wszystko co mam, to ten głos
Nawet jeśli to cię rozśmiesza
Ale ja ciągle śpiewać
Mam nadzieję, że to zaakceptujesz

Mam jedynie ta piosenkę
Naprawdę nie mam nic oprócz tego głosu
Nie wiem, czy cię to rozśmieszy
Ale ciągle śpiewam
Mam nadzieję, że to przyjmiesz

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...