Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 29 września 2011

Kim HeeChul, Kim Jang Hoon - Breakups Are So Typical Of Me 2011 tłumaczenie

Bardzo byłam ciekawa tej piosenki i muszę przyznać, że mi się podoba. :)


Kim Jang Hoon, Kim Heechul - Rozstania są dla mnie takie typowe

Kim Jang Hoon, Kim Hee Chul z Super Juniora
Współpraca dla wszystkich złamanych serc
To jest projekt [dla osób] "powyżej 12 lat"
Yea słuchajcie mnie - zaczynamy/dajemy

Chcę cię zatrzymać
Ale ostatecznie pozwolę ci odejść
Hahahaha będę się śmiał
Hahahaha będę się śmiał gdy pozwolę ci odejść

Nawet jeśli powiem ci przepraszam przepraszam przepraszam przepraszam
Moja miłość jest prosta prosta prosta prosta
Przestałem kochać/moja miłość się skończyła - sam muszę dzisiaj z tym walczyć
Nawet jeśli jestem samotny, nie pokażę tego po sobie

Miłość mnie opuszcza - na siłę próbuję się śmiać
Chcę spokojnie pozwolić ci odejść
Ale kochałem cię nad życie
Tak spokojnie się do tego odnosisz, a ja zawsze na tobie polegam
Rozstania są dla mnie typowe/codziennością/do mnie podobne*

Przetrzymałem to samotnie z dumą
Mimo że błagałem, ty i tak odeszłaś
Hahahaha będę się śmiał
Hahahaha będę się śmiał gdy pozwolę ci odejść

Nawet jeśli w środku się martwię martwię martwię martwię
Złamiemy tą miłość
W dniu w którym odeszłaś przepłakałem całą noc
Ale przed tobą się powstrzymuję

Miłość mnie opuszcza - na siłę próbuję się śmiać
Chcę spokojnie pozwolić ci odejść
Ale kochałem cię nad życie
Tak spokojnie się do tego odnosisz, a ja zawsze na tobie polegam
Rozstania są dla mnie typowe

Ludzie, którzy czują duży gniew
Ludzie, którzy doświadczyli rozstania
Ludzie, którzy są nieczuli
Wszyscy, śmiejmy się


Miłość mnie opuszcza - na siłę próbuję się śmiać
Chcę spokojnie pozwolić ci odejść
Ale kochałem cię nad życie
Tak spokojnie się do tego odnosisz, a ja zawsze na tobie polegam
Rozstania są dla mnie typowe

* to wersja zwrotu it's so like you - to jest do ciebie podobne - tutaj trochę ciężko to przetłumaczyć


angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...