Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 kwietnia 2012

Jang Geun Suk feat. Hyorin - Magic drag tłumaczenie


Jang Geun Suk - Magiczne przeciągnięcie

Hej DJ, podaj beat, podkręć to głośniej, podkręć to głośniej
Hej DJ, daj mi to teraz... och, podoba mi się to, podoba mi się to

Hej DJ, podaj beat, podkręć to głośniej, podkręć to głośniej
Hej DJ, daj mi to teraz... och, podoba mi się to, podoba mi się to

#Yepp*, dziecinko dziecinko Yepp!
Dziecinko, dziecinko, hej laleczko
(Nie myśl, po prostu przeciągnij to)
Yepp, dziecinko dziecinko Yepp!
Dziecinko, dziecinko och! Pokaż mi teraz
(Przeciągnij to, po prostu przeciągnij to)

Takie niesamowite, takie proste (Yepp!)
To co musisz zrobić, to przeciągnąć, Po prostu przeciągnij to dziecinko
Skomplikowane, stop, po prostu jak muzyka
Twoje serce to czuje, poczuj się tak, pp prostu podejdź i przywitaj się
Czując się tak fantastycznie, poczuj zakłócenia/spoczynek
Od teraz jesteś moim uzależnieniem, to jest to

Och, wcześniej przyszłaś!
Nie miałem nawet czasu zjeść śniadania, bo późno się obudziłem.
Dlaczego jest tak gorąco?
Co o tym myślisz? Czyż nie jest ładne?
Zrobiłem to. Jest nowe. Chcesz przymierzyć?
Czy może przypadkiem wierzysz w przeznaczenie?
Ja...
Jak się masz? Jak leci?

##Kocham twój styl, nie wiem, co myślę
Każdej nocy to robię robię robię robię robię

#Powtórzenie

Życie jest jak muzyka, życie jest jak magia

Dziecinko jestem gorącym gadżetem (Yepp!)
Od boku do boku po prostu to przeciągnij
Och niespodzianka, po prostu jak magia, spraw, że poczujesz galaktyczny odlot

Bez ciebie moje życie jest życiem bez muzyki
Bezgwiezdna noc, zabiorę cię na szczyt/punkt kulminacyjny

x2
##Powtórzenie

#Powtórzenie

x3
Szalejesz na jej punkcie, tracę głowę
Jesteś taki szalony, Yepp dziecinko Yepp

*nazwa modelu telefonu marki Samsung

angielskie tłumaczenie AznSamManTV @YT


4 komentarze:

  1. Dziękuje, dziękuje :)

    Uwielbiam tą reklamę^-^

    I się jeszcze bezczelnie u Ciebie na blogu polansuje w kwestii stronki

    https://www.facebook.com/JangGeunSukPolska

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ proszę Cię bardzo :) lansuj się do woli

    OdpowiedzUsuń
  3. telefon....taka sztuka dla telefonu... a u nas Chajzer biega z mikrofonami po domach ...ach szkoda gadać . Sukkie jak na księcia przystało , czarujący:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak on się tu bosko uśmiecha.... o dzisusiczku... to nie na moją stabilność emocjonalną... *__*

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...