Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 1 marca 2012

T.O.P Ji Eun - As if nothing's wrong 2007 tłumaczenie


T.O.P Ji Eun - Jakby nic się nie stało 

Czy powinienem się śmiać... 
Jakby nic się nie stało 
Mija każdy dzień...
Jakby nic się nie stało 

Hej, nie dzwoniłem do ciebie przez jakiś czas
Dzwoniłem tylko, żeby powiedzieć przepraszam 
I za to jest mi jeszcze nawet bardziej przykro 
Szczerze, nie mam nic do powiedzenia 
Więc tylko bełkocze 
Zastanawiałem się jak ci się wiodło 
"Czego chcesz? Jesteś znów pijany, prawda?" 
Nie chcę znów tego słyszeć 
Więc ciężko próbuję brzmieć dobrze 
Zamilkłaś po drugiej stronie [słuchawki] 
Przez te przypadkowe rzeczy, które mówię 

Co jest takiego wspaniałego w mojej koślawej dumie 
(Chcę do ciebie biec, ale wciąż...)
Jest tak trudno, ale próbuję grać wspaniałego
Jakby nic się nie stało
(Gdybym mógł pozbyć się tego uczucia 
Gdybym mógł pozbyć się tej nienawiści)
Moja droga, czy wiesz, że jesteś wszystkim, co mam 
Zdałem sobie sprawę zbyt późno, przepraszam moja dziewczyno...

Czy powinienem się śmiać... 
Jakby nic się nie stało 
Mija każdy dzień....
Jakby nic się nie stało 

Jakby nic się nie stało
Jakby nic się nie stało... 
Wspomnienia o tobie, które kiedyś próbowałem wymazać 
Zaczynają we mnie rosnąć 

Potrzebuję cię, wróć 
Chcę ci szczerze powiedzieć 
Ciężki upadek mojego serca  
Gdzie jesteś?
Nigdy nie zapomnę naszej pierwszej randki (Dlaczego?) 
Twoje urodziny wciąż są zaznaczone w moim kalendarzu 
Oh nie, nie wierzę 
Ludzie mówią, że mój śmiech umarł 
To była znajomość jak dawno zapomnieni przyjaciele 
Rozmawialiśmy przez telefon całą noc 
Jakim sposobem mieliśmy tak wiele rzeczy do powiedzenia   
Jak się masz?
Obietnice, których nie byłem w stanie dotrzymać wciąż przywierają do mojego serca 
Bardzo się o ciebie martwię 
Zastanawiam się czy nie śpisz w nocy tak jak ja 
I znów jest mi przykro 

Sama to powiedziałaś 
"Jesteś zbyt podły"
W czym problem?
Wciąż próbuję zrozumieć rzeczy 
Jak idiota mój żal przyszedł zbyt późno 
(Gdzie jesteś?)
Jeśli odejdziesz, co powinienem  zrobić? 

Czy powinienem się śmiać... 
Jakby nic się nie stało 
Mija każdy dzień...
Jakby nic się nie stało 

Jakby nic się nie stało... 
Jakby nic się nie stało...
Wspomnienia o tobie, które kiedyś próbowałem wymazać 
Zaczynają rosnąć we mnie 
Nie jesteś inny niż reszta facetów 
Dlaczego cofasz wszystko, co wcześniej powiedziałeś 
Twoja przyszłość była dla ciebie ważniejsza 
Robiłam wszystko na twój sposób 
Czego teraz chcesz ode mnie?

Jeśli to powiem, będę złym facetem 
Dlaczego po prostu nie nazwiesz mnie kłamcą 
Teraz się rozłączę i będę udawał, że tego nie słyszałem 

Nie wiesz o nocach
Które spędziłem rozważając 
Płaczesz, ponieważ mówię "Żegnaj"
Ta piosenka nie jest nawet połową mojego żalu 

angielskie tłumaczenie JpopAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...