Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 sierpnia 2011

Super Junior - It's you - tłumaczenie


Super Junior - To ty

To ty (to ty) to ty (to ty)
To ty (to ty)
To ty

Nie potrzebuję nikogo innego, chcę tylko ciebie
Kiedy znowu zapytasz, chcę tylko ciebie


Nawet jeśli masz już inną miłość
Nie mogę cię zapomnieć, nie mogę się zawrócić
Chwila, w której cię zobaczyłem (tylko ty)

Była chwilą, w której głęboko zapadłaś mi w serce (tylko ty)
Nie żałuję, wybrałem ciebie
Zgadza się, to ty


#Ooo niech cokolwiek ktoś, ktoś powie
To nic dla mnie nie znaczy
Ooo ktokolwiek, ktokolwiek mnie przeklina
Będę patrzył tylko na ciebie

Nawet kiedy znowu się narodzę, to ciągle będziesz tylko ty
(Tik tik) Nawet w miarę upływu czasu…

Ooo, kiedy powiesz, że mnie kochasz
Kiedy powiesz mi to tysiące, miliony razy
Nawet kiedy moje serce stanie w płomieniach, zedrą się moje wysuszone usta

Nawet kiedy znowu się narodzę, to ciągle będziesz tylko ty
(Tik tik) Nawet w miarę upływu czasu…


Oh, ja

Oh oh tylko dla ciebie Oh oh tylko dla ciebie
Oh oh tylko dla ciebie Oh oh tylko dla ciebie
Oh oh tylko dla ciebie Oh oh tylko dla ciebie
Oh oh tylko dla ciebie

Nie potrzebuję żadnych słów, to tylko ty
"Jest za późno", ale dla mnie jesteś tylko ty

Wiem, że nasza miłość jest niewłaściwa
Nie mogę się poddać, nie mogę pozwolić ci odejść
Moje lodowate usta, są jeszcze bardziej sine
Krzyczę, szukając, szukając twojego ciepła
Wołam, ale nie ma żadnej odpowiedzi
Poczekam na ciebie

#


Oh, ja

Ah ah 
tylko dla ciebie
Ah ah 
tylko dla ciebie

Dla mnie to ty, to ty, ja...
Dlaczego nie wiesz, dlaczego nie wiesz?
Dla mnie to ty, to ty, ja...

#


Oh, ja

To ty (to ty)
To ty (to ty)
To ty


angielskie tłumaczenie JpopAsia, kimchi hana

wersja drama



wersja taneczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...