Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 stycznia 2014

Two Song Place (Song Eun Yi, Song Seunghyun (FT Island)) - Age-height 2014



Two Song Place - Wiek-wzrost

Jestem w wieku, kiedy powinnam znać miłość
Jestem w wieku, kiedy powinnam znać świat
Nie jestem wybredna, ale wciąż jestem sama (jestem sama)
Mogę być mała, ale mam urok
Drobne kobiety też są dobre
Czekam  na przyprawiającą o łomot serca miłość

#Za każdym razem gdy wieje wiatr, moje serce się chwieje
Za każdym razem gdy widzę pary, moje serce drży
Ale nie uważaj mnie za łatwą
O co chodzi? Czy wiek i wzrost to wszystko?
O co chodzi? Czy patrzysz tylko na wiek i wzrost?
Jeszcze raz na mnie popatrz, jestem niezłą partią

Przepraszam, ale wiek i wzrost kobiety są ważne dla facetów
Wysokie obcasy seksownej dziewczyny, które pasują do jej długich nóg
Patrz na żonatych mężczyzn, czasami są pond dwanaście lat starsi
Mówienie, że mężczyźni nie dbają o wiek i wzrost jest kłamstwem

Czy zależy ci jedynie na ładnej buzi?
Czy zależy ci jedynie na świetnym ciele?
Po upływie czasu wszystko staje się takie same (takie same)
Cokolwiek robisz, rozumiem
Jeśli chcesz, dostosuję się do ciebie
Czekam na przyprawiającą o łomot serca miłość

#

Nie, jest w porządku, nie musisz się do mnie przystosowywać
Chcę umawiać się z młodą dziewczyną i słuchać jak mówi do mnie oppa*
Lubię ładne dziewczyny, podobają mi się niezłe ciała
A jeśli jest wysoka, to nawet lepiej, bo to właśnie lubię

O co chodzi? Czy wiek i wzrost to wszystko?
O co chodzi? Czy patrzysz tylko na wiek i wzrost?
Jeszcze raz na mnie popatrz, jestem niezłą partią

O co chodzi? Nie daj się oszukać przez wiek i wzrost
O co chodzi? Wiek i wzrost się nie liczą
Obserwuj mnie, jestem dziewczyną z dobrym sercem
Obserwuj mnie, jestem dziewczyną z dobrym sercem
Uczyńmy klucz z naszej miłości, która do siebie pasuje

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...