Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 stycznia 2014

GOT7 - Playground 2014


GOT7 - Plac zabaw

Kiedy byłem młody, to pomogło mi budować moje marzenia
Mój mały plac zabaw w moim młodym świecie był dla mnie wszystkim
Mój własny świat na starych zdjęciach
Kraina czarów w moich wspomnieniach, o której śniłem i gdzie się bawiłem

#Teraz jestem dorosły, więc czy będziesz teraz moim marzeniem?
Chcę zostać przy tobie i biegać w koło i bawić się

Jesteś moim placem zabaw, placem zabaw, placem zabaw
Czy odnajdę w twoim sercu to marzenie, które straciłem jako dziecko?
Jesteś moim placem zabaw, placem zabaw, placem zabaw
Znajdę miłość, która jest lepsza niż ta z moich fantazji
Jesteś moim placem zabaw

Zjeżdżalnia, na której lubiłem się bawić jako dziecko i huśtawki, które sprawiały, że wznosiłem się wysoko do nieba
Twoje miękkie oczy i twój głos, który sprawia, że łomoce moje serce

Więc chcę, żebyś była moją jedyną, moją wieczną rapsodią
Teraz uświadomiłem sobie, że jesteś moją krainą czarów

#

Rozłóż swoje ukryte 
Posyp mnie swoim magicznym pyłem
Chwycimy się za ręce i polecimy wysoko*

Codziennie, co noc, dziecinko, jesteś moim placem zabaw, wiecznie na zawsze
Jesteś moim placem zabaw x5

*jestem prawie pewna, że to nawiązanie do Piotrusia Pana

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...