Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 25 września 2012

DBSK - Catch me 2012


DBSK - Złap mnie

Złap mnie dziewczyno!
Złap mnie teraz! (złap mnie jeśli chcesz)

Nigdy nie otworzyłaś dla mnie swojego serca, nawet raz
Czuję, jakbym patrzył na ścianę, wiesz o tym?
Jesteś przy mnie, ale dzisiaj wieczorem jestem nawet bardziej samotny
Czekałem na ciebie, ale to po prostu nie jest to, więc teraz cię opuszczam

#Ten głuptas nie potrafi mi nawet powiedzieć, żebym nie szedł
Dlaczego patrzyłem tylko na tego głuptasa, na żałosną ciebie?

##Dziecinko złap mnie, złap mnie, złap mnie, dziewczyno, dzisiaj wieczorem
Zanim odejdę (jestem poważny, jestem poważny)
Gdybyś tylko mnie trzymała, zatrzymała mnie, płakała, biła mnie i podała powód
(Jestem poważny, jestem poważny)

Och, nie wiem czy byłem głęboko w twoim sercu czy nie
Tego właśnie jestem ciekawy - zanim za bardzo się zmęczę, powiedz mi, powiedz mi, odpowiedz mi

Czas przywiąże cię do tego miejsca dokładnie tam
Nie pozwól mi odejść, będziesz tego żałować - przestań być taka głupia

#

Przez chwilę czułem jakbym był tobą wypełniony, pamiętam te szczęśliwe wspomnienia
Nie zapomnij, że nie ma nikogo, kto czeka na ciebie tak jak ja - nie!

Chcę, żebyś o mnie błagała, więc poczekam na ciebie
Powiedz mi "Nigdy mnie nie zostawiaj"
Jesteś za wolna, ale patrzę tylko na ciebie dopóki się nie zdecydujesz - dlaczego?
Chcę, żebyś o mnie błagała, więc poczekam na ciebie
Powiedz mi "Nigdy mnie nie zostawiaj"
Głuptasie, dlaczego cię kochałem? Mam tylko ciebie - dlaczego?

#
##

(Złap mnie jeśli chcesz)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...