Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 stycznia 2014

TVXQ - Your man 2013


TVXQ - Twój mężczyzna

Teah, zgadza się, TVXQ wrócili, naprzód!
Dziewczyno, jeśli byłbym twoim mężczyzną

Nie dbam czy moja duma, życie i wszystkie myśli rozpadną się
Jako twój rycerz, nawet jeśli to staroświeckie, obronię cię
Ale zawsze jesteś taka zajęta i nie zostaje dla nie zbyt wiele czasu

To jest przytłaczające nawet do stopnia, że piękna ty w moich oczach
Wiem, że jestem wypełniony wadami
Nawet w tej chwili, kiedy jesteśmy razem

#Jestem twoim mężczyzną, chcę być wyjątkowy
Pragnę tylko ciebie, nie czuję żalu
Jesteś jak pojedyncza rozkwitła róża
Nawet jeśli to staroświeckie i zabawne
Mówię to wszystko na poważnie

Dziewczyno, jesteś trochę zmęczony tymi wszystkimi myślami
Ale stoję prosto, nie stracę cię, ponieważ tym razem, to jest prawdziwe

Życie tylko dla jednej osoby może być trudne, ale 
Jeśli to jesteś ty, jakie inne słowa są potrzebne?
Nawet jeśli zrezygnuję z całego mojego życia

Jestem twoim mężczyzną, chcę być wyjątkowy
Pragnę tylko ciebie, nie czuję żalu
Jesteś jak pojedyncza rozkwitła róża
Nawet jeśli to staroświeckie i zabawne

Nawet kiedy mam cię w swoich rękach, w moim sercu
Dlaczego tak się wszystkim denerwuję?
Nienawidzę, że mam takie słabe serce
Staje się silny, ale łamię się w jednej chwili
To wszystko przez jedną osobę - ciebie

Jestem twoim mężczyzną, chcę być wyjątkowy
Pragnę tylko ciebie, nie czuję żalu
Zmieniłaś mnie, wszystkim wstrząsnęłaś
Wszystko, co teraz mówię, jest prawdą

#

Tak!

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...