Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 maja 2013

Phone - Pick up the phone 2013

niby to cały MV, ale audio nie jest pełne, dlatego dorzucam pod tłumaczeniem


Phone - Odbierz telefon

Kiedy zimny wiatr wieje w moim sercu
Jak zawsze próbuję wołać twoje imię
Nawet jeśli czekam, wiem, że nie przyjdziesz
Dlaczego nie mogę cię wymazać i znowu o tobie myślę?

Kiedy zamykam oczy, widzę cię za każdym razem
Wymazuję cię, ale moje serce wciąż boli
Myślę o tobie szczęśliwie się uśmiechającej
I kończę płacząc jak głupiec

Nigdy więcej już cię nie pokocham
Już nigdy więcej do ciebie nie zadzwonię
Nawet jeśli do mnie zadzwonisz, nawet jeśli na ciebie wpadnę
Nawet jeśli pojawisz się w moich snach
Nigdy więcej nie będę na ciebie czekał
Ponieważ moje serce myśli tylko o tobie
Ponieważ mogę oddychać tylko z tobą

Przez długi czas żyłem w swoich wspomnieniach
I po wahaniu zadzwoniłem do ciebie, ale
Nie usłyszałem twojego głosu
I dzień minął w bólu

Nawet jeśli całe moje ciało odrętwieje, nie wiem
Mam nadzieję, że to minie jak przeziębienie
Twoje puste miejsce jest dla mnie takie duże
Nie mogę przeżyć dnia bez ciebie

Nigdy więcej już cię nie pokocham
Już nigdy więcej do ciebie nie zadzwonię
Nawet jeśli do mnie zadzwonisz, nawet jeśli na ciebie wpadnę
Nawet jeśli pojawisz się w moich snach
Nigdy więcej nie będę na ciebie czekał
Nawet jeśli moje serce ciągle cię zatrzymuje

angielskie tłumaczenie Loen Ent + pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...