Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 stycznia 2014

TVXQ - Sttepin' 2014


TVXQ - Stąpać

Nawet nie wiedząc o tym, gonię za tobą
To mój pierwszy raz, lubię widok twoich pleców
Wyobrażam sobie jak widzisz twarze facetów, które idą w przeciwną stronę
Och, nie odwracaj się, podoba mi się tak, jak jest teraz

#Krok za krokiem, stąpam stąpam, moje stopy za tobą podążają
Samo wyobrażanie sobie tego, czyni mnie szczęśliwym, idę za tobą (idę za tobą, idę za tobą)
Nie będziemy w stanie porozmawiać, ale podoba mi się tak, jak jest teraz
Moje serce podąża za tobą

Stąpam stąpam stąpam stąpam
Stąpam stąpam stąpam stąpam

Moje stopy już są zsynchronizowane z twoimi, tańczymy
Twój cień już przyszedł do mnie
Pewnie dojdziemy do rozstaju dróg, ale
Nie dbam o to, że już nigdy więcej się ze sobą nie zobaczymy, podoba mi się tak, jak jest teraz

Czy powinienem spróbować cie wyprzedzisz? Nie
Nie niszcz fantazji

#

Czy to będą oczy, które sobie wyobrażałem? Czy to będzie uśmiech, o którym myślałem?
Czy nie jesteś tą jedyną? Nie, nie ma szans - czy powinienem tylko pójść?
Zastanawiam się, gdzie jest twój dom, zastanawiam się jakie smakują twoje usta
Czy powinienem jutro znowu tu przyjść?
Wtedy nagle się odwracasz, nie wiem, co robić
Nie mogę na ciebie patrzeć

#

Stąpam stąpam stąpam stąpam
Stąpam stąpam stąpam stąpam

Nie będziemy w stanie porozmawiać, ale podoba mi się tak, jak jest teraz
Moje serce podąża za tobą (podąża za tobą, podąża za tobą)

Podoba mi, podoba mi się to, moje serce podąża za tobą (wszyscy jeszcze raz)
Podoba mi się widok twoich pleców, moje serce podążą za tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...