Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 stycznia 2014

TVXQ - Love again 2014


TVXQ - Znowu kochać

Nie mogę uwierzyć, że to ty, jakbym przyszedł, żeby zatrzymać
Nic nie mogę powiedzieć i tylko na ciebie patrzeć
Czy to iluzja, że powstał mój smutek? Nie mogę cię nawet dotknąć
Płynęły łzy i tylko się z ciebie śmiałem, która wróciłaś

Jak powrót do domu po długiej podróży
Wiedziałem, że wrócisz
Tęskniłem za wszystkim, co jest z tobą związane

#Zakochamy, znowu się w sobie zakochamy
Jakbyśmy nigdy ze sobą zerwali, znowu się w sobie zakochamy
Wróć w moje ramiona, wymazuję chwile bez ciebie
Wróć do dni, kiedy pierwszy raz się w sobie zakochaliśmy

Co powinienem powiedzieć, kiedy znowu cię spotkam?
Tak wiele chciałem powiedzieć

Kiedy patrzyliśmy sobie w oczy
Zapomnimy każdy dzień naszego zerwania

#

Twoje miękkie włosy, wszystko w tobie idealnie do mnie pasuje
Uświadamiam sobie, jak bardzo cię kocham i płyną łzy

Nie dbam o to z kim byłaś, kiedy mnie zostawiłaś
Nie dbam, jeśli nie powiesz mi, dlaczego wróciłaś
Myślę tylko o jednej rzeczy, że jesteś przy mnie, że teraz jesteś przy mnie
Nie myśl o niczym innym


Zakochamy, znowu się w sobie zakochamy
Tak jak dzień, kiedy pierwszy raz się spotkali, znowu się w sobie zakochamy
Moje serce galopuje, wymażę chwile bólu
Wróć do dni, kiedy pierwszy raz się w sobie zakochaliśmy

Zakochamy się, tak, zakochamy się, zakochamy się

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...