Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 stycznia 2014

TVXQ - Smoky heart 2014


TVXQ - Zadymione serce

Moja piękna kobieto chodź do mnie
Oddaj mi mój zatrzymany czas i serce
Ale moje życie zawsze jest twoje
Całe moje znaczenie jest tobą
Ledwo mogę oddychać, dopóki znowu cię nie odnajdę

Nie ma czasu do zmarnowania, płomienie gęsto narastają, paląc moje zadymione serce
Żar długich 24-godzin sprawia, ze moje spalone serce boli

#Upadam, moczę moje serce
Gdybym tylko mógł poczuć cię przez deszcz, który spada
Z nieba, w dół dół dół, modlę się, żeby padał, sprawiając, że ona dzisiaj spadnie
Pozwól mi napić się łyk niej, niech tylko jej jeden łyk spadnie w dół

Przemocz mnie tylko troszkę yeah yeah, nie yeah

Potrzebuję wypełnić tobą moje oczy, potrzebuję wypełnić tobą moje ramiona
To pragnienie to ty, wiesz
Rozprzestrzeniasz się po całym moim ciebie, zapach blednie, oczy znikają
Chociaż blokuję to całym moim ciałem
Ale to wciąż płonie i moje serce staje się niespokojne

#

Dzisiaj dzisiaj tylko jeden łyk niej
Dzisiaj dzisiaj dzisiaj ona jest jak moje życie
Wróć do mnie, dzisiaj, wróć do mnie, dzisiaj
Zmocz moje serce

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...