Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 stycznia 2014

TVXQ - Moonlight fantasy 2014


TVXQ - Księżycowa fantazja

Kiedy białe światło księżyca dzisiaj nas oświetla
Chcę ci pokazać świat, który jest odbity w moich oczach
Chwyć moją dłoń

Nie bój się, włączę latarnie tylko jednym ruchem dłoni
Gwiezdne światło na niebie zejdzie na dół i obejmie cię

Wieje wiatr i sprawia, że nasze stopy są takie lekkie, kiedy fruniemy po nocnym niebie

#Dzisiaj wieczorem, ty i ja podzielimy niebo
Tańcz ze mną, och yeah, chwyć moją dłoń, pokażę ci
Tylko ty i ja ja ja

Tylko ty i ja
Tylko ty i ja

Dzisiaj na jeden ruch mojej ręki zatrzymuje się cały świat
Na jeziorze, gdzie spadł księżyc, będziemy razem tańczyć, och yeah

Umieszczając światło świata pod naszymi stopami, coraz bardziej i bardziej mnie uwodzisz
Gwiezdne światło jest tak blisko, chwycę twoją dłoń, nie puszczę jej dzisiaj

#

Tylko ty i ja

Ty i ja
Ty i ja
Ty i ja
Mogę to dzisiaj zrobić

# x2

Tylko ty i ja
Księżycowa fantazja

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...