Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 stycznia 2014

TVXQ - Beside 2014


TVXQ - Obok/Przy

Nigdy nie pokazałaś mi całego swojego serca
(Ale widziałem źle wskazujący kompas)
Nagle zasłoniłaś swoje wilgotne oczy (zdejmując maskę)

Nawet jeśli uciekniesz, twoja podróż, kiedy idziesz ścieżką i stąpasz po potłuczonym szkle
Postaw krok bliżej mnie, wypełnię twoje puste serce

#Kiedy widzę jak płaczesz z rozmazanym makijażem
Czuję jakby moje ciało miało się rozedrzeć i załamać, kiedy tu stoję
Przełykając ból, który ci sprawiłem, wszystko to obejmę, kiedy jestem przy tobie
Zamiast niego, pozwól mi (zamiast niego, pozwól mi)
Zamiast niego, pozwól mi (zamiast niego, pozwól mi)
Obejmę wszystkie bolesne blizny
Zniszczę linię pomiędzy nami
Skradnę cię i obetrę twoje łzy
Teraz przy mnie

Co doprowadziło cię do takiego stanu?
(To nic takiego, powtarzane kłamstwa)
Jest w porządku, wszystko mi opowiedz, twoje głębokie uczucia
(Otwierasz swoje serce)

Powiedziałem ci kilka razy, nie jestem tym facetem
Nie widzę już zadrapań, które zostawił
Mocno obejmę ciebie, która drżysz przez ból, który spada jak deszcz

#

Nie mogę patrzeć jak znowu cierpisz
Lekko otwórz swoje zamknięte serce i zostaw mi miejsce, żebym mógł wejść
Chcę odnaleźć zagubioną ciebie, będę tam, będę tam

Kiedy widzę jak płaczesz z rozmazanym makijażem
Czuję jakby moje ciało miało się rozedrzeć i załamać, kiedy tu stoję
Przełykając ból, który ci sprawiłem, wszystko to obejmę, kiedy jestem przy tobie
Zamiast niego, pozwól mi (zamiast niego, pozwól mi)
Zamiast niego, pozwól mi (zamiast niego, pozwól mi)
Zniszczę linię pomiędzy nami
Skradnę cię i nigdy więcej nie pozwolę ci płakać
Zamiast niego, pozwól mi

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...