Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 stycznia 2014

TVXQ - Double trouble 2014


TVXQ - Podwójne kłopoty

Hej! Pozwól mi powiedzieć
Zatrzymaj się i posłuchaj, mam coś do powiedzenia
Każdy może to rozgryźć, ty też to wiesz
Nie zrozum źle, nie mówię tego do kogokolwiek
Nie, nie mogę ci nawet patrzeć prosto w oczy

Pod błyskającymi światłami (ona ona) odbija się jej sylwetka
Dźwięk jej ostrych wysokich obcasów przeszywa moje gorące serce
Ona hipnotyzuje mnie swoimi dłońmi, kiedy przeczesuje palcami swoje poplątane czarne włosy
Teraz ja naprawdę...

Już nie mogę tego znieść, pragnę cię
Podwójne kłopoty, bardziej i bardziej
Podwójne kłopoty och nie nie nie
Nie mów nie, teraz
Podwójne kłopoty, daj mi szansę
Czy to miłość?
Kłopoty, krzycz

Im chłodniej mnie traktujesz, tym bardziej jestem niespokojny (doprowadza mnie do szaleństwa)
Poruszasz mnie tylko sami swoimi oczami, jeśli mnie kusisz (dziecinko)
Nie mogę już tego ukryć, chcę cię mocno tulić
Och, powiedz moje imię tymi ustami

Jakbym śnił (sexy) zbliżam się tak bardzo, jak chcę
Ta chwila, którą mi dałaś, moja ukryta fantazja budzi się do życia
Nie mogę się zmęczyć, wciąż czynisz mnie sobą, słuchasz?
Teraz ja naprawdę...

#Już nie mogę tego znieść, spójrz na mnie
Podwójne kłopoty, bardziej i bardziej
Podwójne kłopoty och yeah yeah yeah
Mogę żyć jedynie dla ciebie, jesteś gotowa?
Podwójne kłopoty, chodź do mnie
Czy to miłość?
Dalej

Im bardziej się zbliżam, tym bardziej się czerwienię
Jesteś piękna
Staję się uzależniony od trucizny ciernistej róży
(Nie mogę wrócić, twoje oczy mnie połknęły, moja cenna)
Dziecinko, sprawiasz, że cierpię
Tak, robisz to, dziecinko

Teraz ja naprawdę...

#

Patrz na mnie
Dalej!

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...