Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 23 stycznia 2014

GOT7 - Follow me 2014


GOT7 - Chodź za mną

#Jeden krok i 2 krok, dziewczyno
Każdy chce zrobić ten hałas
Wszyscy ręce w górę
Zgromadźcie się tutaj, ręce w górę, zejdź z drogi

Dlaczego ciągle się na mnie gapią? Gdziekolwiek pójdę, wszyscy na raz się na mnie patrzą
Oczy tam i tu skupione na mnie
Nie wstrząsaj moim serce jak ci się podoba, dziecinko

Nie błąkaj się i po prostu chodź tutaj
Nie oglądaj się wstecz, GOT7, chodź, pobaw się z nami, obrót i obrót, obracaj się i wpadaj w kłopoty

Upss! Nie zrobiłem tego

Stamtąd i stąd, wszyscy nas dopingują
Dobrze się czujesz? Dobrze, zapraszam cię do świata, którego pragniesz

Inaczej, wyjątkowo, stoję na przodzie i biegnę
Ze stylem, na swój własny sposób
Chodź, chodź, chodź za mną

Wiem, że przyszłaś tu świadomie, więc przejdź do sedna, jestem trochę niecierpliwy
Alo alo ha! Sam to zrobię, jestem szybszy niż nawigacja

Powinienem biec czy nie? Waham się tylko na chwilę
Jeśli na jedną chwilę stracisz skupienie, zostaniesz pożarty
Więc biegnij, biegnij i biegnij, tutaj i tam, rozpal ogień
Kto! Czy ja to zrobiłem?

Dostaniesz dziewczynę, jestem ślicznym chłopcem
Przestań grać trudną do zdobycia, nigdy nie znajdziesz lepszego chłopaka
Więc chodź ze mną, jeśli chcesz to zrobić właściwie
Bo mogę ci pokazać, jak się dobrze bawić, całą noc
Więc powiedz mi, co myślisz, czyż to nie brzmi dobrze?
Więc chodź, chodź za mną, jeśli pragniesz dobrego życia
GOT7 GOT7 GOT7 (co)
GOT7 GGOT7 GOT7 (hej)

Teraz zapomnijmy o całej traumie
Spróbuję uczynić cię moją królową jak w historiach z dram
Tylko nie wiem, kto się pojawi, nie nikt
Ten, kto przyjdzie mi do głowy, lepiej niech będzie dla mnie kimś wyjątkowym
Bądź przy mnie dziewczyno, nawet jeśli jestem złym chłopcem
Dziecinko, bądź moją jedną, jedną grzeczną dziewczynką
GOT7 GOT7 GOT7 (co)
GOT7 GGOT7 GOT7 (hej)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...