Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 stycznia 2014

Sunny Hill - Don't say anything 2014



Sunny Hill - Nic nie mów

Co to? Nie mogę w to uwierzyć
Nadszedł moment smutnego rozstania
Nic nie widzę przed sobą i płyną łzy, a ty znikasz

Co to? Nie mogę w to uwierzyć
Chwila zerwania coraz bardziej się zbliża
Moje dłonie drżą, moje usta wysychają, łzy się rozpryskują

#Nic nie mów, odejdę
Czy wypełnisz moje puste serce jedynie wspomnieniami?
Nie trzymaj mojej dłoni, podniosę się
Miniona noc, którą razem spędziliśmy, coraz bardziej się oddala

Samotna, samotna, samotna noc
Bolesne, bolesne, bolesne serce
Tęskniąca, tęskniąca, tęskniąca noc
Szalenie samotna noc, dzisiaj bardziej za tobą tęsknię

Noc staje się głębsza i staję się coraz bardziej zmęczona
Zostałam całkiem sama, och moje smutne serce
Ból, który tu został, po tym jak nadeszło rozstanie
Jestem popsuta i więdnę
Jesteś jedynym, który może mnie uratować, ale nie widzę cię
Proszę, zatrzymaj mnie, ale ty odpływasz ode mnie, dlaczego?

Cicho siedzę w moim pokoju, pocieszając siebie typowym smutnym filmem
Płaczę bezmyślnie, ale ty wciąż stajesz się wyraźniejszy, a łzy się rozpryskują

#

Nawet jeśli kończy się dzień
Nie będę w stanie spać przez myśli o tobie
Czułam, jakbym wariowała, czułam jakby to wszystko był koniec
Wiesz? Powiedz coś

Hej, wciąż żyjesz w moim sercu
Dlaczego nic mi nie powiedziałeś?

Nic nie mów, odejdę
Tylko się uśmiechnę, jakbym się żegnała i odejdę
Nie trzymaj mojej dłoni, podniosę się
Miniona noc, którą razem spędziliśmy, coraz bardziej się oddala

Noc, kiedy tęsknię za twoim zapachem
Dzisiaj nawet bardziej za tobą tęsknię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...