Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 stycznia 2014

Rain - Marilyn Monroe 2014


Rain - Marilyn Monroe

Piękna, w chwili, kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem
Zaparło mi dech, moje nogi zmieniły się w galaretę
Jak mogę się do ciebie zbliżyć?
Czy moje serce pokażę? Moje całe ciało traci siłę

#Wariuję, bo kocham
Wariuję
Myślę, że jesteś dla mnie idealna
Czy możesz chwycić moją dłoń?
Czy możesz się ze mną przejść?
Patrząc mi w oczy?

##Kiedy do mnie przyjdziesz, wyślij mi wiadomość, ty
Mogę ci wszystko dać
Potrzebuję cię ukochana, potrzebuję cię
Wciąż pojawiasz się przed moimi oczami, to tylko ty

Piękna, jak możesz taka być?
Jesteś taka ładna, że to aż irytujące
Dowiedziałaś się?
Tak jak pragnę, yeah dziecinko
Idziesz do mnie, moje całe ciało staje się bezsilne

#
##

Co za piękna pogoda
Dobrze się czuję
Potrzebuję twojego uśmiechu

Nie mów, że to będzie początek
Ponieważ to zawsze będzie początek
Tak jak Marilyn Monroe, drogocenna ty
Ona to nic w porównaniu do ciebie
Wiesz, czy nie wiesz?
Jesteś jak fantastyczny pierścionek z diamentem, jak kropla wody, jak wiatr

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...