Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 stycznia 2014

Rain - Baby 2014


Rain - Dziecinko/Kochanie

Moje serce puka, nie mogę cię zapomnieć
Ostatniej nocy zostawiłaś mnie bez słowa
Jakiegokolwiek użyjesz noża, nawet jeśli potniesz moją skórę
Nawet jeśli krwawię, mam się dobrze
Chcę wyjąć moje serce i zatrzymać to

Nie mogę żyć, nie mogę tak stać naprzeciw ciebie
Odetnę moje wspomnienia tylko do czasu aż nie umrę
Ty ty ty ty

Wsiadaj do samochodu, porozmawiajmy
Jak możesz mi to zawsze robić?
Wyłącz telefon, proszę, nie odbieraj
Już nigdy więcej o niczym nie rozmawiaj z tym facetem
Widzę, że twój zapach się zmienił
Dziecinko, czy ten sku*wysyn cię dotknął? Powiedz mi

Gdzie jesteś, ty sku*wysynie, pospiesz się i odbierz
Jeśli jeszcze raz zadzwonisz do mojej dziewczyny, zabiję cię
Facet taki jak ty, nie może na nią patrzeć
Nawet ja nie mogę na nią patrzeć
Ona jest moją drogocenną dziewczyną, ale ty jej dotknąłeś

Już nie mogę tego znieść, muszę cię uderzyć
Żebyś już nigdy więcej nie spojrzał na moją dziewczynę, muszę dać ci lekcję
Ty ty ty ty

Wsiadaj do samochodu, najpierw trzeba ci przyłożyć
Jak ktoś taki jak ty śmiał zranić moją dziewczynę?
Wyłącz telefon, wiesz?
Wywodzę się z najgorszego z najgorszych, zadarłeś z niewłaściwym facetem
Nie narzucaj mi swojego zapachu
Dla ciebie nie ma czegoś takiego jak wybaczenie
Co jest nie tak? Spójrz mi prosto w oczy
Ponieważ wtedy mogę dać ci właściwą lekcję

W tej chwili zamiast mojej ona chwyciła jego twarz
Płacząc, krzycząc i głaszcząc
Włosy mi stanęły i stałem się głupcem
Z oczu zaczęły płynąć mi łzy
Ty ty ty, czy tak to wygląda?
Ty ty ty, to tak bardzo boli

Wsiadaj do samochodu
Wyłącz telefon
Twój zapach

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...