Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 stycznia 2014

FT Island - Beautiful 2014



FT Island - Piękna

Moja historia, błąkam się samotnie w ciemności
Ale chcę wierzyć, że to absurd koszmaru

Dlaczego tak jest, że tracimy z oczu nasze marzenia, kiedy jesteśmy u celu
Ale ty tylko uśmiechnęłaś się w tej rozpaczy

Oświetlałem naszą przyszłość nieprzerwanym światłem

Mówiłaś o miłości, nie zapominając o najważniejszym
Łzy, które ukrywałaś dla mojego dobra, są piękne
Bo tego dnia, kiedy podarowałaś mi te słowa, wszystkie je teraz rozumiem
I ten kwiat zapomniany przez czas, tak jak łzy, jest piękny

Więc w końcu ten czysty biały obraz nic nie czuje
Ale czy mogłabyś po prostu we mnie uwierzyć, obronię cię

Wyciągnąłem dłonie, żeby cię przytulić

Więc zacznijmy od tej chwili tworzyć nowy świat
Ponieważ jesteś tu, a przy mnie jest tak pięknie
Połączmy jedno ze drugim i powiedzmy, że to miłość
Wiele razy, wiele razy, jesteś taka piękna

Oświetlałem naszą przyszłość nieprzerwanym światłem

Chcę z tobą żyć pełnią życia na tym świecie
Dałaś mi i poprowadziłaś mnie do światła, więc chcę powiedzieć dziękuję

Więc zacznijmy od tej chwili tworzyć nowy świat
Ponieważ jesteś tu, a przy mnie jest tak pięknie
Burza i cała reszta, której nie widzę, wszystko to zmiotłem
Ponieważ podążam z tobą, to takie piękne

angielskie tłumaczenie makikawaii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...