Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 stycznia 2014

Dal Shabet (Subin solo) feat. Ilhoon (BTOB) - Just go 2014


Subin feat. Ilhoon - Po prostu idź

Niewyraźnie widzę cię z inną dziewczyną
Twoja ciepła, miękka i słodka twarz, która kiedyś na mnie patrzyła
Och, ta twarz
Co mogę dla ciebie zrobić?
Twoja ciepła, miękka i słodka twarz teraz
Och nie

#Pa, pa, pa, nie jesteś moim ukochanym
Ty, ty, ty i ja skończyliśmy
Umierajcie, umierajcie, umarły, umarły, wspomnienia umarły
Moja miłość
Po prostu mija, mam się dobrze
Twoja ciepła, miękka i słodka twarz, która kiedyś na mnie patrzyła
Po prostu przemija

Dobrze, po prostu odejdź, pozostaw wspomnienia jako jedynie wspomnienia
Minęły pory roku i roztapia się teraz zimna pogoda
Przez moje uczucia do ciebie, które nie umarły, nawet kiedy je dusiłem, spaliłem e
W każdym kącie mojego pokoju wciąż pozostają twoje ślady
Teraz czerwone zaznaczenia na kalendarzu nic nie znaczą
Wspomnienia, które roztrzaskały się jak kawałki szkła, umierajcie

Co mogę dla ciebie zrobić
Twoja ciepła, miękka i słodka twarz teraz
Och nie

#

Wymazuję nasze piękne wspomnienia i naszą miłość
Płaczę wewnątrz naszej rozdarte miłości
Samotnie się ukrywam
Twoja ciepła, miękka i słodka twarz, która kiedyś na mnie patrzyła
Po prostu przemija
Nie odchodź

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...