Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 stycznia 2014

Dal Shabet - Rewind 2014


Dal Shabet - Przewinąć

Twoje beznamiętne słowa, twarz bez wyrazu
Teraz coraz bardziej i bardziej się do tego przyzwyczajam
Twoje słodkie słowa, twoja jasna twarz
Teraz blednie

Bezmyślnie wyplute słowa, które później przynoszą ból
Teraz coraz bardziej i bardziej się do tego przyzwyczajam
Nagle uczucie tęsknoty za tobą
Teraz blednie

#Przewijam do dni, które sprawiały, że moje serce łomotało
Przewijam do dni, kiedy śmieliśmy się jak dzieci
Jak te dni na zdjęciach, kiedy wyglądaliśmy tak młodo

##Z tobą, który jest sympatyczniejszy niż ktokolwiek inny
Ze mną, która kocham tylko ciebie
Uśmiechaj się jak w chwilach, kiedy byliśmy szczęśliwi, ponieważ byliśmy razem
Pójdę teraz do ciebie
Zaczynając od dzisiaj, chcę zacząć od nowa
Nawet jeśli wszystko nie może być tak jak na początku
Będzie w porządku

Za każdym razem mówiłam wszystko z przyzwyczajenia
Nie mogę tak łatwo wyrazić swoich uczuć
Powiedzenie przepraszam też nie jest takie łatwe
Więc tylko się złoszczę

#
##

Czy będziesz mój, mój, będziesz mój
Czy widzisz mnie, przypomnij sobie, przypomnisz sobie
Wyjdź zza, zza
Mam zamiar przewinąć, -winąć, -winąć

Czasami kiedy patrzę wstecz
Zawsze tam byłeś
Zapomniałam, ze jestem ci taka wdzięczna
To tylko ty

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...