Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 stycznia 2014

Dal Shabet - Guess it was you/Memories of you 2014


Dal Shabet - To chyba byłeś ty/Wspomnienia o tobie

#To chyba byłeś ty, myślę, że teraz w końcu wiem
Jedna osoba, która mnie obroni, to tylko ty
Nawet jeśli wszyscy mnie zostawią
Miłość, która mnie obroni, tą miłością jesteś ty

Wierzyłam, że mogłam cię zatrzymać, myślałam, że mogę
Jeśli poczekam, czuję jakbyś miał wrócić, więc dzisiaj znowu ja...

To nie sen, to nie dzisiaj, nie opuszczaj mnie i odwróć się
Chcę cię do końca

#

Wiesz, że nie mogłam pokazać ci swoich uczyć nawet słowami, kocham cię?
Proszę, tylko raz, nie możemy tylko raz wrócić?

Tak cię pragnę

#

Krok za krokiem coraz bardziej się oddalam
Kiedy ty wciąż tu jesteś

Nie mogę nawet cię zostawić, ale coraz bardziej się oddalam
Nie, nie mów tych słów, nie mogę tego tak skończyć

To chyba byłeś ty, to chyba byłeś ty, och yeah
To tylko ty
Miłość, która obroni mnie dokładnie w tej chwili
Tą miłością jesteś ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...