Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 stycznia 2014

2AM - To an angel 2013


2AM - Do anioła

Każde jej zachowanie zmienia moje serce
Każde jej słowo zmienia moje serce
Tak mnie wypełniasz jak światło księżyca na nocnym niebie

Żeby cię narysować, wypełniam moje serce
Żeby o tobie pisać, opisuję moje serce
Będę ci śpiewał, tak się uśmiechając

#Sprawiasz, że moje serce tak bardzo galopuje
Sprawiasz, że tak bardzo wariuję
Twój zapach, twój śmiech, twoje usta, które mnie szukają

##Jesteś aniołem, który nagle się pojawił
Zostań tak przy mnie
Twój głos, twój oddech, twoje oczy, które mnie szukają

Kiedy cię rysują, nie mogę narysować cię całej
Kiedy o tobie piszę, nie mogę wszystkiego opisać
Więc zamiast tego zaśpiewam dla ciebie, wyśpiewam ci moje serce

Kiedy źle się czujesz i mnie potrzebujesz
Kiedy jesteś szczęśliwa i za mną tęsknisz
Będę ci śpiewał, tak się uśmiechając

#
##

Mówię ci, patrząc w twoje oczy
Wyznaję ci uczucia, trzymając cię za ręce
Obronię cię jak gwiazdy na nocnym niebie

Wciąż mi wiele brakuje na tak wiele sposobów
Wciąż jestem niezręczny w wielu rzeczach
Ale będę śpiewać, żeby ci dać znać o mojej miłości do ciebie

Jesteś moją najlepszą dziewczyną
Zostań tak przy mnie
Będę śpiewać, żeby ci dać znać o mojej miłości do ciebie
Będę śpiewać, będę śpiewać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...