Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zia - To be expected 2013


Zia - Należy się spodziewać

Kiedy wiatr jest zimny, powiedziałeś mi, żebym pilnowała, aby mi było ciepło w stopy
Powiedziałeś mi, żebym zapinała guziki przy rękawie
Powiedziałeś mi, żebym nie piła za dużo wody przed jedzeniem
I dzwoniła, kiedy wsiądę do taksówki

Ponieważ to byłeś ty, słuchałam
Myślałam, że wszystko będzie w porządku, jeśli będę cię słuchać

#Powiedziałeś, że to nie było zerwanie, więc myślałam, że to prawda
Myślałam, że wszystko, co powiedziałeś było prawdziwe
Mówiłeś, że to była miłość, więc myślałam, że to była prawda
Ponieważ tak powiedziałeś, jak idiotka myślałam, że to było prawdziwe

Mówiłeś, że nie lubisz, kiedy wychodzę pić, więc tego nie robiłam
Nie spotykałam się nawet ze swoimi bliskimi przyjaciółmi
Nie zawsze byłam łatwą dziewczyną, ale
Chyba żyjąc patrzyłam tylko na ciebie 

Jak pospolita piosenka miłosna, powiedziałeś, że wrócisz
Więc tylko czekałam

#

Kiedy powiedziałeś mi, żeby cię zapomnieć, myślałam, że mogę cię zapomnieć
Jeśli próbowałam cię nienawidzić, myślałam, że mogę cię nienawidzić
Jeśli cię przeklinałam, nazywając cię draniem, myślałam, że będę się lepiej czuć
Jeśli płakałam i zatrzymywałam cię, myślałam, że przynajmniej raz na mnie spojrzysz

Kiedy wiatr jest zimny, pilnuj, żeby było ci ciepło w stopy
Zawsze zapinaj guziki przy rękawie
Kiedy jesz, nie jedz zbyt szybko
Jeśli kiedykolwiek o mnie pomyślisz, zadzwoń do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...