Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

LYn - My destiny 2013 (Man from the Stars OST)


LYn - Moje przeznaczenie

Jeśli jeszcze raz by mi pozwolono
Jeśli mogłabym cię znowu zobaczyć
Wewnątrz moich minionych wspomnień
Wewnątrz tego bólu
Wołam cię

Jesteś moim przeznaczeniem, jesteś
Jesteś moim przeznaczeniem, jesteś
Jesteś dla mnie wszystkim
Patrzę tylko na ciebie, cicho cię wołając

Jesteś tym jedynym mój ukochany, jesteś
Jesteś tym jedynym mój ukochany, jesteś
Jesteś moim zachwytem z wszystkiego
Na zawsze jesteś moją miłością

Przyjdź do mojego boku
Jeśli wciąż mnie kochasz
Łzy w moich oczach cię pragną
Kocham cię

Jesteś moim przeznaczeniem, jesteś
Jesteś moim przeznaczeniem, jesteś
Jesteś dla mnie wszystkim
To, co się nie zmieniło, to moja miłość do ciebie

Jesteś tym jedynym mój ukochany, jesteś
Jesteś tym jedynym mój ukochany, jesteś
Jesteś moim zachwytem z wszystkiego
Nawet jeśli świat się zmienia, wiesz, że będę kochać tylko ciebie?
Moje przeznaczenie

Wołam do ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...