Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

ALi, Yim Jae Bum - I love you 2013



ALi, Yim Jae Bum - Kocham cię

Teraz wszystko wyrzuciłam
Nawet miłość i każde oczekiwanie dotyczące ciebie
Chyba od początku byłam zbyt chciwa
To była miłość, której nie mogłam mieć

Nie mogę nawet się wytłumaczyć
Tylko pogrzebałem to w moim sercu
Słowa, których nie mogę znieść, żeby wypowiedzieć je jak mężczyzna
Pozostają się w moim małym sercu

#W moim życiu, które nie ma jednego spokojnego dnia
Czuję się zbyt źle, żeby umieścić się koło siebie
Bałem się, że przeze mnie stanie ci się coś złego

Nie mogę żyć bez ciebie
Też nigdy cię nie zapomniałem
Gdybym tylko cię miała, nie dbam o to ci się ze mną stanie

Możesz się na mnie wściekać, za to, że jestem facetem, który cię zostawił (nie wściekam się na ciebie)
Nie wybaczaj mi za bycie złym facetem, który sprawił, że płakałaś (kocham cię)

Wszystkie łzy, które wylałaś odkąd mnie poznałaś (łzy)
Wymaż je ze swoich wspomnień
To wszystko, co mogę dla ciebie zrobić

Nie bądź nieodpowiedzialny, nie bądź słaby
Jeśli pragniesz dla mnie tego, co najlepsze, to mnie nie zostawiaj

Gdybym bała się miłości, w ogóle bym jej nie zaczynała
Nie bycie z tobą (nie bycie z tobą) to jest nawet straszniejsze (jest straszniejsze)

#

Bo cię kocham, bo cię kocham
Bo cię kocham, bo cię kocham
Bo cię kocham, bo cię kocham

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...