Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Yong Junhyung (BEAST) - Nothing is forever (Intro) 2013


Junhyung - Nic nie jest wieczne (Intro)

Nic nie jest wieczne, wszyscy to wiedzą
Ale ja tego nie wiem, ale ja tego nie wiem
Zaufanie zaufanie, chcę wierzyć w to, co wszyscy mówią, nie ma czegoś takiego
Kto czyta książkę, zaczynając od jej końca?
Niczego nie możesz zacząć, kiedy znasz tego koniec
Chcę myśleć o trudach końca, kiedy tam dotrę

Nic nie jest wieczne, wszyscy to wiedzą
Nic nie jest wieczne, wszyscy to wiedzą
Nic nie jest wieczne, wszyscy to wiedzą
Nic nie jest wieczne, wszyscy to wiedzą
Ale ja tego nie wiem, ale ja tego nie wiem
Nic nie jest wieczne, ale ja tego nie wiem
Ale ja tego nie wiem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...