Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Yong Junhyung (BEAST) feat. G.Na - Anything 2013


Junhyung ft. G.Na - Wszystko

Wszystko dla ciebie zrobię, wszystko dla ciebie zrobię
Wszystko dla ciebie zrobię, dziecinko, wszystko dla ciebie zrobię
Wszystko dla ciebie zrobię, wszystko dla ciebie zrobię
Wszystko dla ciebie zrobię, dziecinko, wszystko dla ciebie zrobię

Czasami może padać, wtedy będę twoim parasolem
Wybierz jaki chcesz kolor, twój ulubiony niebieski albo żółty
Ale nie będzie padać, nasze niebo zawsze będzie bezchmurne
Zapytasz "jakim cudem jesteś taki pewny siebie?", a ja odpowiem "to moja wiara w ciebie"

Mam dość zrywania, żeby się pogodzić, częste spotkania i pożegnania
Nawet jeśli jest fajniejsza od ciebie dziewczyna, nie będzie takiej, która jest bardziej sympatyczna niż ty
Pasujemy do siebie tak dobrze jak puzzle w tetris, nie ma potrzeby, żeby je na siłę do siebie dopasowywać
Nauczyciel, lekarz, mama i tato, będę wszystkim, tylko mi powiedz, ukochana

#Wszystko dla ciebie zrobię - co teraz mówisz
To nie tak, że nie wierzę, ale trochę się boję
Ponieważ im jest to głębsze, tym bardziej będzie boleć
Trochę bardziej pokaż mi swoje serce

##Wszystko dla ciebie zrobię, dziecinko - rozumiem, co czujesz
Wszystko dla mnie zrobisz, dziecinko, jestem taka wdzięczna za twoje serce
Dziecinko, zaufaj mi, gdybym nie był taki pewny siebie, nawet bym tego nie powiedział
Trochę bardziej pokaż mi swoje serce, żebym mogła ci zaufać

Nie żartuję, to prawda, jeśli możemy kochać, chodźmy gdziekolwiek
Będziesz zaskoczona jakie jest to duże, nawet ja myślę, że to niesamowite
Kiedy cię tulę, czuję, jakbym miał cały świat, jeśli cię stracę, czuję, że wszystko się skończy
Wkładam cię we wszystko i nawet poważne kłopoty nie wydają się być niczym wielkim

Nie spieszmy się, dziecinko, nie spieszmy się, jesteś kwiatem w moim sercu
Nie mogę zrezygnować, ponieważ jesteś jak kofeina
Nie mogę spędzić nawet jednego dnia bez ciebie
Pasujemy do siebie tak dobrze jak puzzle w tetris, nie ma potrzeby, żeby je na siłę do siebie dopasowywać
Nauczyciel, lekarz, mama i tato, będę wszystkim, tylko mi powiedz, ukochana

#

Spójrz mi w oczy i powiedz mi tymi ustami
Że nigdy się nie zmienimy
Pokaż mi swoje serce, żebym nie cierpiała, kiedy głębiej w tym dotrzemy

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...