Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Yong Junhyung (BEAST) - Slow 2013


Junhyung - Powoli

1, 2 mam cię, dziecinko (mam cię, dziecinko)
Masz mnie, wszystko (masz mnie, wszystko)
Ciepłe uczucie (ciepłe uczucie) och och 
Daj mi je (daj mi je)

#Czasami nasza miłość może się chwiać
Ale musimy po prostu się nie spieszyć
Nawet jeśli nasza miłość pewnego dnia się skończy
Musimy tylko powoli odpychać koniec

##Dziecinko powoli, rób to powoli, wszystko ci dam
Nie spiesz się
Dziecinko powoli, rób to powoli, nigdzie się nie wybieram
Ponieważ teraz jestem twój, dziecinko, jestem twój

###Mamy tak wiele, mamy tak wiele czasu
Och, czy możesz mnie wznieść wysoko
Mamy tak wiele, mamy tak wiele czasu
Dziecinko powoli, rób to powoli

Każdy próbuje nas niepokoić, ponieważ są zazdrośni
Jesteśmy tacy gorący, że topi się nawet zimny wiatr
Kiedy cię widzę, zaczynam nucić
To jest ta piosenka teraz, dziecinko, kiedy myślę o tobie codziennie
Nie mogę kontrolować swojego szczęścia
Z twojego powodu mój folder z piosenkami, nad którymi pracuje, jest przepełniony miłosnymi utworami
Nie mówię, że tego nienawidzę, nie zrozum źle

#
##
###

Jedna i jedyna ty, jedna i jedyna ty, jedna i jedyna ty
Mamy tak wiele, mamy tak wiele czasu
Dziecinko powoli, rób to powoli

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...