Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 grudnia 2013

Seo In Guk & Zia - Loved you 2013


Seo In Guk, Zia - Kochałem/am cię

Dopiero kiedy minęło pół roku
Z trudnością wymazałem twój numer
Ale nawet nie miesiąc później
Zaczęłaś nową miłość

Nie byliśmy gorący czy zimni
Kiedy staliśmy nad takim urwiskiem
Rozstanie było naturalną historią

#To nie dlatego, że ktoś coś źle zrobił
Tak jak mija dzień i  noc
Miłość się zmieniła
Tak się pocieszam

##Ale to nie jest uczciwe
Oboje tak samo kochaliśmy
Oboje tak samo się rozstaliśmy
Ale dlaczego tylko ja cierpię?

Zaczęliśmy jako przyjaciele
Ale teraz nie możemy być nawet przyjaciółmi

Miłość nie była gorąca czy zimna
Kiedy staliśmy na końcu smutnego wniosku
Byliśmy naprzeciw siebie

#
##

Mam zły sen
Chyba kochałem sam i rozstałem się sam
Obudź mnie
Miłość jest po prostu koszmarem

Może to ja się myliłam
Czuję jakby to wszystko była moja wina
Pamiętam tylko złe rzeczy, które ci wyrządziłem

Wciąż płyną łzy
Naprawdę byliśmy zakochani
Myślałam, że to będzie wiecznie trwać
Ale odszedłeś

##

Jak osoba bez emocji
Nie mogę kochać, boję się
Teraz...

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...