Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 grudnia 2013

Shin Bora - Frozen 2013



Shin Bora - Zamarznięte

Wieje samotny wiatr
W takie dni siadam z tobą w domu
Leję kieliszek dla ciebie, kieliszek dla siebie
Kiedy pijemy miłość, która później stanie się łzami

Moje serce wie, moje łzy wiedzą
Że nie mogę sama bez ciebie przeżyć dnia

#Moje dłonie są zimne i zamarznięte, moje stopy są zimne i zamarznięte
W lodowato zimny dzień przyszedłeś do mnie
I ciepło mnie przytuliłeś
Tak bardzo za tobą tęsknię, gdzie się ukrywasz?
Wróć do mnie, tęsknię za tobą

Biały sweter, który mi dałeś
Nakładam go, kiedy siedzę sama w tym domu
Pijąc kieliszek za kieliszkiem
Osoba obok mnie powiedziała

Proszę, wracaj, wpadnę w kłopoty
Ponieważ mój przystojny chłopak niedługo przyjdzie

#

Zamiast niedokończonej miłość, wypełnię moją szklankę łzami
Zostaw mnie w spokoju i pozwól mi się upić
Ponieważ jestem idiotką, która nie potrafi nawet kochać

(Moje dłonie są mroźnie zimne, moje dłonie są mroźnie zimne)
Zamarzłem jak lód? Czy zmieniłeś się zimno jak inna osoba?
Gdzie podziała się ciepła osoba?
Wróć do mnie, która upiłam się, czekając na ciebie
Proszę, jeszcze raz przytul mnie w twoich ciepłych objęciach

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...