Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 grudnia 2013

MayBee - Odd eye 2013



MayBee - Dziwne oko

Witaj moja olśniewająca zimo
Nieśmiałe wyznanie w zaśnieżony poranek
W moim lewym oku jest świat, w moim prawym oku jesteś ty
Moje światło było wypełnione tymi oczami

#Nie ma cię tutaj
Ale dni mijają w kalendarzu
To tak minęło
Ale nadeszła moja bolesna zima

##Pada biały śnieg
Jak biały obraz
Nasze kroki przy sobie
W ten dzień
Biały bałwan
Białe ulice
Znikną wiosną
Dlaczego wtedy nie wiedziałam?

Dźwięk tamtej zimy
Twój szalik
Cicho mnie nim owijasz
Lubiłam ciepło
Śnieg roztopił się na małym cieple
Wspomnieniach zakochanych nas

#
##

Tak bardzo cię kochałam
Tak bardzo cię lubiłam
Nawet nie wiedzieliśmy, że było zimno, ponieważ byliśmy razem
Powracająca pora roku
Jak te dni wtedy
Jak stąpanie boso po lodzie
To tak bardzo boli

Na zawsze
Tak bardzo cię kochałam

Na wypadek gdybyś zniknął, kiedy nadjedzie śnieg
Na wypadek gdybyś odszedł

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...