Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 stycznia 2014

Rain - Found out 2014


Rain - Dowiedziałem się

#Pilnuję pilnuję pilnuję pilnuję, żebyś stała
Pilnuję pilnuję pilnuję pilnuję, żebyś stała
Pilnuję pilnuję pilnuję pilnuję, żebyś stała
Pilnuję pilnuję pilnuję pilnuję, żebyś stała

Dowiedziałem się, jaka jesteś dla niego czuła
Obraz siebie, którego nigdy mi nie pokazałaś
Zawsze cię pragnąłem
Ale już cię nie potrzebuję

##Zostawiłaś mnie w jednej chwili
Jak mogę ci wybaczyć?
Jest za późno, teraz już wszystko wiem
Twój fałszywy sposób mówienia i kłamstwa

#

Idź, proszę, czy kiedykolwiek myślałaś o moich uczuciach?
W moim bólu, przez który sam przechodziłem
Zawsze chciałem, żebyś wróciła
Ale już cię nie potrzebuję

##
#

Jak ty i ja tacy się staliśmy?
Próbowałem cię zapomnieć, próbowałem cię wymazać, ale

Próbowałem pozwolić ci odejść, próbowałem cię wymazać, ale
Unosisz się naokoło mnie jak wiatr i chmury
Kocham cię, ale już nigdy więcej nie mogę się z tobą spotkać
Mój oddech ciągle przyspiesza
Nawet jeśli moje serce się rozdziera, wymażę cię
Wyrzucę z moich oczu wszystkie podobne do cierni wspomnienia

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...