Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 września 2013

DickPunks - This is the person 2013 (Two Weeks OST)


DickPunks - To jest ta osoba

To jest ta osoba
Osoba, która do teraz sprawiała, że się śmiałem i płakałem
To jest ta osoba
Osoba, o której tak dużo mówiłem

Kiedy odeszłaś, byłem chory, jakbym miał gorączkę
Moje serce było poplamione

#Moje serce cierpi i cierpi, więc nie mogę oddychać
To miejsce, które zmiotłaś
Pozostaje jako boląca blizna, której nie da się wyleczyć czy wymazać
Im bardziej ją wyjmuję, tym staje się wyraźniejsza

To jest ta osoba
Osoba jak łza, która roztopiła moje lodowate serce

Nie mogę wyrazić tego wszystkiego słowami, tęsknię za tobą
Osoba, która sprawia, że płaczę, osoba, za którą tęsknię

#

W twoich oczach, które myślałem, że nigdy nie zobaczę
Widzę siebie

Już wiem, że nie mogę żyć, jeśli to nie jesteś ty
Jedynie na ciebie patrzę
Ponieważ nie mogę ci powiedzieć, że cię kocham
Chciałem ci powiedzieć, że jesteś moja
Ale muszę to zdusić

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...