Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 maja 2013

B1A4 - How many times 2013


B1A4 - Ile razy

Płyną moje nieme łzy
Boli lewa strona mojego serca
Niezawodnie znowu do mnie przyszłaś
(Okrutna i zimna tęsknota)

Ile nocy musi minąć, żeby wiedzieć?
Ile razy muszę ci mówić, żebyś przyszła?
Zamykam oczy, ale ciągle cię widzę
Więc przez kilka dni nie mogłem nawet spać
Ostatni raz kiedy poszliśmy na randkę
Ostatnie słowa, które mi powiedziałaś
Wciąż pozostają tu jako blizna
Trauma, która nie może zostać wymazana
Pamiętam, że bylismy tacy szczęśliwi
Ale miłość jest jak woda i ogień
Zbyt późno to sobie uświadomiłem
Czuję, jakbym był karany za to, że sobie dobrze nie radzę
Wystarczy, więc tylko dopói nie wstanie słońce w nadchodzącym poranku
Poczekam na ciebie, aż przyjdziesz

#Proszę, wyrwij mnie z tej mącząco powtarzającego się smutnku
Moje poparzone serce woła cie

##Ile razy, ile razy, ile dni muszę się ociągać
(Ile razy, ile nocy muszę czuwać)

###Ile razy, ile razy, ile dni muszę się ociągać
Wciąż tak kręcę się przy tobie

####Ile razy muszę cierpieć, żeby dostać odpowiedź?
Kiedy poznasz moje serce, które zakochało się bez końca?

#####Ile razy, ile nocy, ile dni muszę cierpieć
Żebyś wróciła?

Nienawidzę cię, która wciąż uśmiechasz się wewnątrz mojego portfela
Teraz proszę, zniknij (to kłamstwo, którego nawet nie mam na myśli)

#
##
###
####
#####

Kiedy deszcz uderza w moje okno
Wciąż słyszę twój mały głos, który mnie szuka

Dlaczego ciągla ciągle ciągle się pojawiasz?
(Czy czy wołasz mnie?)

Wciąż podążasz podążasz podążasz za mną
Czy nie powinnaś być w stanie usłyszeć jak cię wołam?

####
#####

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...