Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 grudnia 2013

BH (Bom & Hi) - All I want for Christmas is you 2013


BH - Wszystko, czego pragnę na święta, to ty

Nie chcę wiele na święta
Jest tylko jedna rzecz, której pragnę
Nie dbam o prezenty
Pod choinką

#Chcę tylko ciebie dla siebie
Bardziej niż możesz sobie wyobrazić
Spraw, żeby moje życzenie się spełniło
Wszystko, czego pragnę na święta, to ty

Och nie będę prosić o wiele w te święta
Nie będę nawet życzyć sobie śniegu
Chociaż będę dalej czekać
Pod jemiołą

Nie ma sensu w wieszaniu pończoch
Ta koło kominka, bo
Święty Mikołaj nie uszczęśliwi mnie
Zabawką w dzień świąt

Dzisiaj chcę tylko ciebie tutaj
Mocno mnie obejmującego
Chłopcze, co mogę zrobić
Wiesz, że wszystko, czego pragnę na święta, to ty

I wszystkie światła lśnią
Tak jasno wszędzie
I dźwięk dziecięcego
Śmiechu wypełnia powietrze

I wszyscy śpiewają
Słyszę te dzwoniące dzwonki sań
Mikołaj nie przyniesie mi tego, kogo naprawdę kocham
Proszę, czy możesz sprowadzić do mnie moją dziecinkę?

Och nie chcę wiele na święta
To wszystko o co proszę
Och chcę tylko zobaczyć mojego ukochanego
Stojącego przed moimi drzwiami

#

Wszystko, czego pragnę na święta, to ty, dziecinko

tekst oryginalny pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...