Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 grudnia 2013

BoA - Distance 2011


BoA - Odległość

#Kiedy w tą zimową noc śnieży na zewnątrz
Szukam twoich śladów
Nigdy nie zapomnę chwili, kiedy się spotkaliśmy
Zimy, kiedy się zakochaliśmy

Wiem, że to nie był nasz czas
Musieliśmy pójść naszymi oddzielnymi drogami
Nie wiesz, że ja cicho
Płakałam, żebyś został

##Lata przychodzą i odchodzą, ale wciąż jestem sama
Moje łzy jak płatki śniegu spadają bez dźwięku
Chciałabym być teraz z tobą

###Kiedy w tą zimową noc śnieży na zewnątrz
Szukam twoich śladów
Nigdy nie zapomnę chwili, kiedy się spotkaliśmy
Łapiąc nas w śniegu

#

Twoje imię zamarznięte na moich ustach
Przeszywa moje serce jak sopel lodu
Teraz czekam i wysyłam moje życzenie
Żeby odnaleźć, gdzie jesteś

##
###
#

Niczego więcej  nie pragnę
Niż ciepłe objęcia twojej miłości
Ale wierzę w obietnicę, którą złożyłeś
I w zamarzniętym oknie
Zobaczę twoją twarz

###
#

oryginalny tekst Kim Reiko@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...