Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 grudnia 2013

BESTie - Love options 2013



BESTie - Miłosne alternatywy

On jest za niski i jego twarz jest za duża
On jest za miły, pewnie ma dużo dziewczyn
Cały dzień zachowuje się zbyt zarozumiale
Nie oczekuję wiele, nie oczekuję wiele

#Ktoś, kto jest lekko wysoki, kto trochę przypomina Kang Dong Won'a* i rozumie dziewczęce serce
Kto ma dużo pieniędzy, kto nie urządza ogromnych event'ów
Ale daje mi 100 róż, diamentowy naszyjnik i pierścionek

##Jest powód, dlaczego nie mogę kochać, powód, dlaczego ciągle jestem sama
Jest powód, jest powód, jest powód
Hej, nie oczekuję wiele
Jest powód, dlaczego nie mogę chodzić na randki, powód, dlaczego wychodzę sama
Jest powód, jest powód, jest powód
Hej, nie oczekuję wiele

Nie oczekuję wiele, nie oczekuję wiele
Wow, jakie zabawne, mówisz, że to ja jestem problemem? Czego więcej mogę oczekiwać?
Facet, który jest normalny, który jest ponad przeciętną
Facet, który powie mi, że jestem ładniejsza niż Song Hye Gyo**, facet, który zaakceptuje moją osobowość
Facet, który zna tylko mnie, takich facetów lubię

#
##

Szczerze, czego więcej potrzebuję? Co jest ważnego w miłości?
Potrzebuję jedynie, żebyś patrzył tylko na mnie, tylko mnie kochał, tylko o mnie dbał

*popularny koreański aktor
**popularna koreańska aktorka

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...