Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 grudnia 2013

EXO K - Christmas day 2013


EXO K - Świąteczny dzień

Poranek, kiedy otworzyłem oczy z przyprawiającym o trzepot serca podekscytowaniem
To jak rozwiązywanie wstążki na prezencie
Każdy dzień poznawania ciebie

Migające światła, które dekorują ulice
Pośród nich twoje oczy wyglądają jak gwiazdy
Jakbyś roztapiała się w moich ramionach, przyszłaś w moje objęcia

Co, jeśli przyjdziesz do mnie, kiedy śpię?
Więc nie śpię całą noc, całą noc w białym oszołomieniu

#Tak jak świąteczny dzień, na który zawsze czekałem
Tak jak świąteczny dzień, och! Kiedy myślę o tobie
Staję się podekscytowany jak dziecko, tak jak w te dni, tak jak w ten czas
Jesteś jak świąteczny dzień

Podczas długiej i zimnej pory
Tylko ty jesteś ciepłem, które pozostaje w moim płaszczu
Wypełniam się jedynie ciepłymi wspomnieniami (takie ciepłe)

Biały cud, który pada z kiedyś suchego nieba
Wydaje się, że to się spełni
Modlitwa, w której byłem taki rozpaczliwy nawet w moich marzeniach

Kiedy rano otworzyłem oczy, jak śnieg za oknem
Cicho padałaś całą noc, całą noc

# x2

Jesteś jak świąteczny dzień

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...