Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 listopada 2013

Sung Shi Kyung - To you 2013 oryginalnie śpiewane przez Seotaiji (Reply 1994)



Sung Shi Kyung - Do ciebie

Tylko się śmiałem z tego, co powiedziałaś
Ale nie mogłaś wiedzieć
Lubię w tobie wszystko, ale teraz się boję

Zbyt wiele myśli cię blokuje
Ale uśmiechasz się do mnie (jestem po prostu wdzięczny)
Twoje niewinne serce wciąż jest takie śliczne
Ale nie wiem dlaczego, ale wszystko jest takie trudne
Świat z pewnością się zmieni
Nasze myśli się zmienią, pomyśl o tym
To po prostu jest trudne
Kiedy ciepło na mnie spoglądasz
Ale czy to czujesz?
To nie dlatego, że cię nie lubię

Po tym jak cię poznałem, zaczynając od pewnego punktu
Zacząłem się martwić
I zacząłem cię lubić
Kiedy o tobie myślę, jedynie wzdycham

Kiedy widzę twoje kochane oczy
Moje serce staje się spokojne
Kiedy trzymam twoją dłoń (śniłem takie sny)
Kiedy całujesz mój policzek, czuję jakby cały świat do mnie należał
Chcę cię tylko tak przytulać
Ale na tym świecie wciąż jest tak wiele rzeczy przed tobą

Pomyśl o tym, to po prostu jest trudne
Wszystkie nowe rzeczy, których doświadczysz
Wszyscy zaczną odwracać na ciebie swoje spojrzenie
Wiesz, jak się czuję?
Nie chcę zranić twojego małego serca
O to chodzi
Dorośli zawsze mi mówią, że wciąż jest wiele rzeczy, których nie wiesz

Mam tylko nadzieję, że twoje niewinne serce się nie zmieni

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...